bild

bild
Motivation och inspiration för oss och för er

lördag 15 juni 2013

The love of my life .

Nu är det sommar och det blir till att njuta så mycket som möjligt av utomhusaktiviteter och gymmandet har därför blivit lidande på senaste tiden. Har inte haft motivation de senaste två - tre veckorna att ta mig till gymmet lika mycket. Har varit mer lockande att hitta på saker att göra utomhus som till exempel promenader, löpning och det absolut bästa SURFA! Första prognosen för i år som gav oss lite vågor kom i fredags och jag var ute med Issa! Var så otroligt härligt att komma i vattnet och få paddla runt lite. Kändes att man inte vart i på över ett halvår. Men så gott att vara tillbaka där ute.

Där är jag lycklig. Där är jag fri. Guppande i vågorna, blickande ut mot horisonten, paddlandes i havet, det finns inget bättre. Känslan före - förväntansfull, adrenalinet som börjar komma, pirr i magen av nervositet och lycka. Känslan under - harmoni, lycka, adrenalinkickar när man fångar  vågorna. Känslan efter - tillfredsställd, utmattad på ett fantastiskt härligt sätt, otroligt lycklig..

Mitt livs kärlek, villkorslös, det gör inget att jag inte är någe vidare bra. Den förväntar sig inget utan bara finns där, ibland, och då tar jag den. För jag älskar det.



Glad tjej efter en surf på Torö.



Vi spanade lite på två grabbar som surfade en liten stund innan vi for hem. Vet inte vilka dem är men dem rippade.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar