bild

bild
Motivation och inspiration för oss och för er

onsdag 17 december 2014

Träningsvärk från helvetet

Herre gud! Har ALDRIG haft sådan träningsvärk som jag haft de senaste dagarna men oj så skönt det är! Få känna att man lever, få svettas och framförallt få ta i ordentligt igen, som jag längtat efter det. Dock lite jobbigt när man knappt kan gå och man då ska ta sig upp ner från golvet med en 7 kg bebis… aja ;)
Första passet med min nya PT är avklarat, använde knappt några vikter men det var fruktansvärt jobbigt ändå.
Bra upplägg och han förstår precis hur han ska träna mig där jag är nu. Han är riktigt lyhörd och uppmärksam på hur jag reagerar på övningarna och hur långt han kan pressa mig. Jag hoppas bara träningsvärken lägger sig lite då jag ska tillbaka dit på fredag.

10933158_10155097179300082_972103334_n

Vi håller dessutom på att planera Williams dop som är 21/12 i samma kyrka som vi gifte oss i. Mina föräldrar gifte sig där och även jag är döpt där, ska bli super mysigt. Lägger upp bilder sen så får ni se.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar