bild

bild
Motivation och inspiration för oss och för er

fredag 14 augusti 2015

Mammaledig igen efter en sommar med massa jobb

Danne som egentlige skulle varit pappaledig under senhösten och vintern var det under sommaren istället pga att han bytte jobb under våren.
Det var egentligen bättre då jag kunde gå på timmar istället för att gå tillbaka till min tjänst då jag tjänar betydligt mer på det, dessutom får jag vara hemma ännu längre med min lilla älskling!

Trots att denna vecka varit kaotisk med allt jag tagit på mig varenda kväll i form av jobb, börjat träna med laget, jobbat med jonas etc. har vi njutit massor på dagarna. Älskar att solen och värmen äntligen kommit!

Vi har cyklat till Näsbypark och lekt och badat på stranden...

... vi har åkt till området vi ska flytta till med ippa och tittat på hur det går med bygget, sen åkte vi och hängde vid Dommarudden.


Och såhär såg det ut när jag vaknade efter att ha vilat, pappa Danne lagar mat och busbebis röjer i hallen haha <3

Ska bli så mysigt att vara hemma nu, är så tacksam för att vi har den möjligheten i Sverige och att VI som familj har den möjligheten att kunna vara hemma med vår son så pass länge.









Inga kommentarer:

Skicka en kommentar