bild

bild
Motivation och inspiration för oss och för er

lördag 11 maj 2013

Long time no see.

Hej fina bloggen! Oj, oj, oj vad oförskämt dåliga vi är på att uppdatera den senaste tiden! Men det är rätt fullt upp, minst sagt. För min del är det slut spurten på de två kurser jag läser, träningen så klart, jobb, kosten som är pysslig och så är det ju en viss tjej som gifter sig om inte ens en och en halv månad så lite pyssel kring det. Men vill kika in och säga hej! Har fått så mycket fint respons från läsare och så roligt att ni tycker om vår lilla blogg - det gör oss så glada!

Men jag bjuder på en bildbomb innan jag måste dra iväg till jobbet!



Altså förlåt facet, helt otroligt! Men det är häftigt hur mycket starkare vi blir på det här träningsprogrammet. Första veckan trodde man att man aldrig skulle fixa denna övning med raka ben - men se och häpna, det gick efter ett par veckor!




Så roligt med tränings sällskap, bästa tjejerna!


Vi drog iväg till bodaborg där det vart krig mellan tjejerna och killarna!




Glada trötta gänget efter 10 timmar på bodaborg!




Jag och lillebror var lite klumpiga på bodaborg!




Bästa med vårat program är treat dagarna på söndagarna, här åt vi rabarberpaj ute i Vaxholm, inte helt fel!!



 
Med fina Micha en måndagmorgon efter ett spinning pass på friskis. Där bästa K var spinningledare!






Mycket tid i gymmet blir det, men jag gillart! Starkare och starkare för varje dag!



Lite framsteg kan jag se! Gör att det är värt allt slit!

Har ni frågor och så kan ni alltid kontakta mig eller Micha!

Ni kan kontakta mig på: filippagranstrom@hotmail.com

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar