bild

bild
Motivation och inspiration för oss och för er

fredag 21 mars 2014

Mitt livs kärlek!

Jag nämner Danne till och från i mina inlägg men tycker verkligen han förtjänar mer än så. Så dagens inlägg blir tillägnat min underbara man!
Jag skulle kunna skriva en bok om vad han gjort för mig under åren, vem han är och hur han finns och stöttar mig men vill fokusera på hans träningsresa.
Dem som känner Danne vet att han är väldigt målinriktad och bestämmer han sig för nått så ser han till att få det gjort med 110% inställning, en gemensam egenskap hos oss båda (som ibland kan skapa lite konflikter här hemma ;) )
När det kommer till träning har han alltid varit aktiv sen han var liten, fotboll framförallt, men sen några år tillbaka fokus på gymträning.
Sen 1-1½ år tillbaka har han läst på extremt mycket om kost, träning hur man ska träna och äta för att uppnå maximalt resultat, utan att för den delens skull sluta helt med att unna sig.
Han verkligen lever kost och träning vilket är helt underbart då vi nu kan peppa och stötta varandra ännu mer!
Nu verkar han ha hittat en perfekt balans och resultaten är fantastiska!
Är så stolt över honom och hejar (just nu...) mest från soffan när han kommer hem och berättar hur det går med träningen.
 
Längtar tills vi kan träna tillsammans igen och driva fram varandra ännu mer. Får bli några månaders väntan till kanske ;)...
 
Detta kollage är taget med start från februari 2013 och sista i september 2013.
Rätt bra utveckling måste jag säga eller vad säger ni?

En av de senaste bilderna, från några veckor sedan. Stolt fru (och kanske också en nöjd fru?? haha)
 
 
Älskar dig mer än livet själv, du motivirera mig och förhoppningsvis fler att forsätta jobba hårt för att nå dit man vill oavsett vilket mål man strävar efter.
 
 
 

 
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar