bild

bild
Motivation och inspiration för oss och för er

måndag 1 december 2014

Novembers resultat

Som jag skrev tidigare så drog jag extra hårt i kosttyglarna i november för att det skulle börja hända lite mer. Och det gav bra resultat! 3 kg gick jag ner under november bara genom att ta bort onödigt socker.
Riktigt skönt att se så stor skillnad, om inte det motiverar en så vet jag inte vad som gör det! I december räknar jag inte med att gå ner något och hoppas att vågen står på samma siffra i slutet på december som i början.
Några av er vet att jag håller på att leta efter en ny PT. Min förra PT är fantastisk och jag har aldrig varit så stark som jag var när han tränade mig men då han inte är utbildad för att träna gravida/nyförlösta så behöver jag någon som kan träna mig ”rätt” framförallt med tanke på att jag är snittad. Detta är inte det lättaste då det verkar finnas väldigt få PT med gravid utbildning, kanske något man själv ska nischa sig inom när man är klar?
Jag har ju under november tränat så gott jag kunnat själv, utöver mina pw, men för mig är den här situationen helt ny och då risken för skador och bestående men när man är snittat är relativt stor om man tränar fel vågar jag inte riktigt pröva på och testa.
Detta har lett till att jag mått dåligt över att jag bara står och trampar på samma ställe.
Då världens bästa man, som också är träningstokig, uppfattat detta utan att jag sagt något kom då att tänka på ett namn som han hade hört i en podcast . Detta namn googlade han då upp, tog reda på mer om honom och mailade min

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar