bild

bild
Motivation och inspiration för oss och för er

onsdag 10 december 2014

Yes!!

Extra glad idag! Mötet med PT:n gick super, och han ville att vi skulle boka upp en dag där vi kan köra ett pass. Yes!! Så mycket ny energi och motivation, äntligen kan jag få börja ta tag i träningen ordentligt nu när jag kan få hjälp med HUR jag ska göra för att träna rätt där jag är nu.
15/12 då gäller det, lite nervös och väldigt förväntansfull.

10934539_10155097179390082_1388875772_n

Har även varit på mitt första strong mama pass, en klass som sats har där nyblivna mammor och deras bebisar tränar. Riktigt bra och faktiskt mycket jobbigare än vad jag trodde. Man väljer ju själv nivå då vi alla är i olika stadier, vissa är snittade vissa inte andra har små bebisar vissa har större. Men det blir ju så jobbigt man gör det.
Dips (då alltså mot en bänk) var nog den övningen som chockade mig mest, efter kanske 4-5 st var jag tvungen att  vila (!) tragiskt, riktigt tragiskt haha men om några veckor kommer det förhoppningsvis vara bättre.
Det var iaf riktigt roligt och väldigt smidigt då man kan ha med sig barnet, för mig innebär det fler träningspass i veckan då jag inte vill lämna bort william så många gånger som jag vill träna då är detta ett perfekt alternativ.
Tränar dessutom med en tjej från mammagruppen, riktigt kul att ha någon att träna med, det motiverar en ännu mer när man har någon som ”väntar” på en





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar