bild

bild
Motivation och inspiration för oss och för er

tisdag 24 februari 2015

Bakslag = vila

Att det alltid ska hända nått när man man som minst behöver det!
Jobbade hela helgen, körde ett rygg och bicepspass i lördags (vilket kändes super bra!) och skulle hoppa på ett grymt benpass igår… gick sådär. Började med knäböj, inte tyngre än vanligt, men kunde inte ens köra klart första setet innan de började mola något extremt i ländryggen, påminde om foglossnings känslan. Böt övning 2 gånger innan jag fick ge upp och köra slut på benen i extension och curl maskinerna.

image

Tur att dessa killar ger massa glädje när kroppen inte vill de jag vill…
Riktigt trött på alla dessa krämpor som kommer och går i otid (aldrig i tid ;)) saknar min starka och friska kropp och längtar tills jag kommer dit igen!
Varit bättre idag men långt ifrån bra så vilade helt och avslutade dagen med en 45 min pw istället och hoppas jag kan träna imorgon. Skynda långsamt får vara mitt mantra just nu… 





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar