bild

bild
Motivation och inspiration för oss och för er

söndag 22 februari 2015

Målgången närmar sig!

När jag och pappa skakade hand i november på att om jag går ner till 80 kg så skulle jag få en ”belöning” och då var det 12 kg jag hade kvar och nu 3 veckor kvar till målet  är det 3,7 kg.
Lite mycket egentligen då jag ska tappa max 1 kg i veckan för kroppens skull men jag tänker inte snubbla på målgången vid nått kilo så det är bara lägga i en högre växel.
Som jag skrev tidigare så har ju jag och Danne valt att ha cheat-day varannan lördag men nu blir det inget fram till invägningen den 15 mars.

image

Annars då…. träningen fick sig en törn när jag vart sådär segt förkyld som aldrig går över,  4 pass på 2 veckor är inte nått att hänga i granen. Så därav att jag ligger efter med nått kilo eller 2 men så är det ibland.
Riktigt nöjd med gårdagens pass rygg,biceps och mage, första gången jag delar upp muskelgrupperna sen W kom men älskar att få köra slut på en muskelgrupp vilket är svårt när man kör helkroppspass tycker jag. Har inte bestämt mig om jag ska köra helkroppspass fast med mer fokus ex ben ena dagen rygg andra osv men att varje pass innehåller i princip alla muskelgrupp eller om jag ska köra uppdelat. Får se hur jag och PT:n lägger upp de på torsdag.





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar