bild

bild
Motivation och inspiration för oss och för er

onsdag 28 januari 2015

100% mer energi

Vissa träningsdagar ger mer energi än andra och idag är en sådan dag. Dubbelt upp dessutom! Morgonpass strong mama och ett riktigt grispass med PT på kvällen. Har så mycket motivation just nu gällande träningen. Det är så mycket jag vill med träningen som ger mig så mycket motivation att orka träna.  Att bli stark igen är en stor motivator. Självklart är att få tillbaka min kropp som jag hade en stor motivator men för några veckor sedan var det den enda motivations faktorn. Detta gjorde att ja la alldeles för mycket energi och tid på mitt utseende och störa mig på att jag har så mycket kvar att gå ner, att magen ser ut som den gör eller nått annat som jag tyckte var ”fel”.
Så av den anledningen är jag riktigt nöjd med att jag har kunnat flyttat en del av mitt fokus från utseendet till känslan i kroppen istället. Jag har mer energi, är gladare och mår mentalt bättre.

image



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar