bild

bild
Motivation och inspiration för oss och för er

måndag 16 november 2015

VI har köpt hus!

Gud vad tiden går! Snart är hösten slut, men vilken höst vi haft, kan nog inte minnas en sådan bra höst (kan ju vara jag som har dåligt minne också ;) )

Såg när jag gick bakåt i bloggen att jag MISSAT att skriva om att vi köpt hus! HUR kan man missa det?!
Vi har iaf köpt ett radhus i åkersberga, upp mot domarudden, vilket är ett jätte mysigt område med mycket skog, vilket vi älskar!




Nu är det dessa bilder jag kan visa, ska fixa bilder från planritningen också. Men dessa bilder är från början av september och då var stommen uppe men invändigt såg det ut som... jag ni ser ju själva :)

Vi har en hörntomt och vårtomt ligger ut mot allmänningen, så skönt! Det betyder dels att vi har i princip helt insynsskyddad tomt (kommer bli helt sen när vi bygger staket i vår) och att vår tomt är något större. 

Kan fortfarande knappt förstår att vi har köpt ett hus! Fler bilder kommer under veckan då vi ska till huset och träffa elektrikern för att prata om vilka uttag vi vill flytta, utebelysning etc.

Ha det bra sålänge!









Inga kommentarer:

Skicka en kommentar