bild

bild
Motivation och inspiration för oss och för er

söndag 13 december 2015

Vilken helg!

Nu är jag hemma igen , fylld med energi från helgen. Vet knappt vart jag ska börja så berättar med bilder istället.

 Vi pratade om allt mellan himmel och jord, skrattade och grät lite. Precis som det ska vara med sin bästa vän.

Denna mamma var ute för första gången på över 2 år, det märktes!

En av fördelarna med att ha aktivitetsklocka och dansa HELA natten, man får bra resultat! ;D

När jag satt på flyget hem saknad jag verkligen min lilla familj och känslan när jag landade på Arlanda och möts av en springande liten kille som säger mamma var obeskrivlig, hjärtat rann över av kärlek till denna underbara lilla kille.

Denna gång dröjer det inte länge innan vi ses igen, för snart är det jul vilket innebär bland annat sälen 1 vecka!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar