bild

bild
Motivation och inspiration för oss och för er

fredag 4 december 2015

Kostrådgivare

Gått min första dag på min sista utbildning för att bli Cert.kost- och träningskonsult och är redan helt såld. Jag har sett framemot just kosten väldigt mycket. Jag personligen tycker kosten är lite mer komplex än träningen. Man matas ju dagligen med nya "superdieter" "superbär" "superdrycker" "superfrukter" etc. Jag som ändå anser mig rätt kunnig blir ju helt förvirrad. 
Vad stämmer egentligen?!

(lånad bild från google)

(lånad bild från google)
 Men framförallt få kunskapen att kunna argumentera och förklara för min omgivning och till framtida kunder om vad som faktiskt är sant.
Ser framemot denna helg och näst, nästa. Tänk att jag är helt klar då och kan börja jobba med detta!
Nu ska jag sätta mig och plugga. För det har aldrig varit så mycket plugg som det är i denna utbildning.

Bjuder på en väldigt trött men glad selfie 




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar