bild

bild
Motivation och inspiration för oss och för er

söndag 7 juni 2015

Halvvägs och fystester

Har nog aldrig haft så roligt på en utbildning som jag har nu! 
Förvirrad, inspirerad och motiverad är ord och känslor som snurrar i huvudet nu. Fantastiska människor som jag hoppas blir vänner för livet.
Första veckan är nu avklarad och det avslutas med fystetser. 
Var nervös innan både för att rent fysiskt klara av dem då jag har tränat rätt långt ifrån maxträning pga snittet jag genomgick för snart 10 månader sedan och sen för att calipermätning,BMI och vikt var inget jag direkt såg framemot.

Jag och Anna efter 2 km löptest

Fick bättre på alla mätningar än vad jag trodde jag skulle få, hade bättre kondition och var starkare än jag trott också. Var såå glad och nöjd när jag gick hem från skolan idag.
Imorgon börjar sista veckan med mer träning, skönt att få röra lite mer på sig än vad vi gjorde denna vecka 







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar