bild

bild
Motivation och inspiration för oss och för er

söndag 14 juni 2015

Praktiska provet är avklarat!

Shit vad nervös jag var imorse. Satt uppe till klockan 2 natten till idag för att förbereda allt inför idag. 
Vi parades ihop 2 och 2 i torsdags och har i princip suttit ihop sedan dess, vi har gjort alla moment tillsammans,alla övningar och suttit bredvid varandra sen dess.
Det för att lära känna varandra och kunna individanpassa allt från ett 1 års grovplanering till detaljerade träningsprogram åt varandra utifrån mål, syfte och vision.
Så roligt! Kan inte vänta tills detta är min vardag :D
Jag parades ihop med Anna, en tjej jag hängt med från början som jag klickar jätte bra med.


Vart så stolt över mig själv och nästan rörd efter feedbacken från vår lärare som bedömde vår examination. Dem orden kommer följa med mig och tas fram när/om jag hamnar i svackor eller perioder då jag inte tror på mig själv.

På torsdag är det teoritentan, klarar jag den är jag äntligen lic. PT!!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar