bild

bild
Motivation och inspiration för oss och för er

tisdag 30 juni 2015

max, max, MAX!!

Skrev i ett tidigare inlägg om längtat och känslan att få och kunna köra mot max igen. Det kändes som ljusår bort bara för några månader sen. 
För 10 månader sedan fick Danne 
bokstavligt talat torka mina ben efter en dusch och hjälpa mig på med strumpor, skor etc för att jag hade såååå ont efter snittet och infektionen jag fick, just då kändes bara gymmet så långt bort.
Igår drog jag 80 kg 4x8 i marklyft. 
För mig är det en sådan obeskrivlig känsla och frihet som är helt fantastisk!



Shit vad kroppen är häftig! Är så stolt över min kropp och vad den åstadkommit, som skapat den finaste lilla människa jag vet och efter allt vad det inneburit återhämtat sig och endast 10 månader senare klara allt jag gör nu i träningsväg, helt fantastiskt! 




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar