bild

bild
Motivation och inspiration för oss och för er

lördag 4 juli 2015

Bättre man finns inte!!

Har sagt det förr och säger det igen. Jag har världens bästa man!
Förutom att han är rolig, snäll, glad och snygg så är han fantastisk på att läsa av mig och lyfta upp mig när jag har mina sämre perioder. 
Jag överdriver inte när jag säger att jag blir super påverkad av denna värme, trött, grinig och kinkig kan nog vara ord som beskriver mig när värmen kommer innan jag vänjer mig vid den. är förmodligen inte den roligaste att leva med då heller haha


Att då komma upp till denna fina lapp i köket när klockan är strax efter 6 och man ska jobba gör ju hela ens dag!
I kylen stod 3 olika "högar" med varsin lapp på frukost, mellis och lunch.
Jag har sagt i snart 1 veckas tid att jag ska börja göra over night oats till frukost då det är alldeles för varmt för att äta gröt till frukost nu (iaf för mig) Men har glömt det VARJE kväll sen dess alt. kommit på det när jag ska lägga mig och är då för trött för att slänga ihop det. 
Så vad tror ni stod i kylen till frukost? Jo, over night oats med blåbär i och en liten matlåda med färdig rensade och hackade jordgubbar att hälla på, min favorit!

Att efter snart 10 år tillsammans fortfarande göra det små gester till varandra tror jag inte bara utan VET är det som gör att vi kommer vara tillsammans livet ut. Dessa små saker (vilket för den som får det inte är en små sak utan jätte stor och betydelsefull!) gör att man håller kärlek vid liv, iaf för oss :)

Tack ännu en gång hjärtat du gjorde verkligen min dag med detta! <3<3





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar