bild

bild
Motivation och inspiration för oss och för er

onsdag 1 juli 2015

Naprapatbesök = tillbaks till hypertrofi...

Som ni säkert märkte i förra inlägget var jag rätt glad över att vara i mot max/max zonen igen, MEN som ni också vet om ni följt mig ett tag är att jag haft problem med mitt bäcken till och från sen graviditeten.
Var nu på mitt andra besök hos en naprapat som inte tyckte att träna i maxzonen var lika bra som jag tyckte ;). 
Bröst och triceps sista passet i maxzonen innan jag fick en tillsägelse hehe

 Så fortsätta med ppt övningar samt några andra övningar för corens skull och sen tillbaks till hypertrofi zonen tills nästa besök som är i slutet av augusti (!!) för att se hur det ser ut då. 
Det positiva med det är ju att i hypertrofi zonen förbrukar du ju extremt mycket energi vilket gynnar mig och mina sista kilon som ska bort ;D
Man får va glad för det lilla och så länge jag kan träna så är jag glad! jag vet hur det är att vilja men inte kunna...


Efter besöket hos Naprapaten blev det lunchmys i stan med mina favorit killar, tänk att man älska några så mycket!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar