bild

bild
Motivation och inspiration för oss och för er

torsdag 2 juli 2015

Spännande möte

Träffade massa härliga människor på PT utbildningen. En av dem har samma vision som jag har när det gäller synen på individanpassad fysträning för lagidrottare. Vilket är jätte kul! 
Vi pratade en hel del om detta under utbildningen och träffades idag för att se hur och om vi kan samarbeta på något sätt för att starta något tillsammans och börja praktisera det vi tror på och hur vi önskar och vill att det ska se ut i klubbar och organisationer som utövar lagidrotter. 
Då han är innebandyspelare och jag handbollsspelare kommer vi börja där. Utav egna erfarenheter vet och tycker vi att det finns massor att jobba på och vi båda brinner för att det ska ske en förändring inom detta område. Så jag hoppas och tror att bara vi får igång detta kommer vi komma långt!

Förutom detta spännande möte har jag haft en varm, alldeles för varm jobbkväll, och ni kanske är som mig (alltså inte gjorda för att leva i denna värme) vilket för mig innebär att jag inte gärna äter varm mat när det är så varmt ute som det är nu. 
Jordgubbar, hallon, melon och sallad är något jag skulle kunna leva på just nu!

Dagens mellis på jobbet



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar