bild

bild
Motivation och inspiration för oss och för er

söndag 17 november 2013

Ett steg närmare min dröm! Helg 1 på kurs 2 Träningsledarutbildning

Den här helgen har varit roligare än dem 2 första, eftersom det till 90% bara varit praktiskt. HUR kul som helst och lärt mig massor, framför allt gällande hållning och teknik.
Man inser nu efter helgen hur få det är som faktiskt tränar "rätt". Ska försöka att inte stirra på alla när dem tränar och hur dem tränar haha men man blir lite skadad efter 23 timmars intensiv genomgång.
Hur som, veckan som kommer består av att öva,öva,öva inför nästa helgs genomgång och repetition.
Så jag har några personer jag ska "terrorisera" under veckan och peka med pinnen på, hoppas dem står ut med det.
Har så mycket jag skulle kunna skriva om utbildningen, tiden efter mormors bortgång, begravningen etc. etc. men har så mycket nu med jobbet, träningen och skolan nu så jag lever i min egna lilla bubbla fram till december då jag kan återgå till att bli lite mer social, annars blir det tufft att få ihop allt just nu tyvärr.
Kan sukta med att jag har en hel del smarriga ideer på julsmaker till nyttigt bak som jag lovar att dela med mig av när min period i bubblan är över.

Bilder från helgen:

Läraren som har genomgång i knäböj, kollar 3 punktshållningen där ;)

Halva gänget efter helgens utbildning!





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar