bild

bild
Motivation och inspiration för oss och för er

måndag 4 november 2013

Tankar om utbildningen

På fredag är det dags igen! Utbildnings helg nr 2. Skrev inget om när jag började utbildningen men var, som ni förstår, lite annat att tänka på.
Men är det fler där ute som funderar på att gå en liknade utbildning kan jag inte annat än att rekommendera The Academy, detta trots att jag endast gått 1 helg!
Bra tänk, bra upplägg, bra utbildningsmaterial och bra föreläsare.
Hur som helst, har nu suttit och repeterat första helgens material och föreläsningar och börjar få kläm på de mesta.
Längtar dock till de mer praktiska upplägget då jag inte riktigt har tålamod att sitta vid en bänk 8-9 timmar per dag.
Redan nu har utbildningen gett mig massor! Mer förståelse för hur musklerna jobbar och varför, tänker mycket mer på mina utförande och hur jag lägger upp träningen.
Trots i princip inga lediga dagar på 5 veckor, tror jag kommer upp i 2-3 st, då jag inte går i skolan så jobbar jag är det värt det tusen gånger om!
Längtar tills jag är färdig och faktiskt får jobba med det jag brinner och älskar.
Så i mars/april kan ni, förhoppningsvis, boka mig som PT ;D








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar