bild

bild
Motivation och inspiration för oss och för er

måndag 19 november 2012

Planering A & O .

Till och börja med, snyggt Micha med veckoplaneringen! Som du säger det är verkligen bra(till och med viktigt) att sätta upp mål för sig själv så man har något att sträva efter. Och är man som Micha och jag, rätt tävlingsinriktade och målmedvetna, så är det rätt kul att göra det till en tävling mot en själv genom att sätta upp listor så som Micha gjort. Då kan man bocka av de saker man uträttat vilket gör att man känner "fan vad bra att jag fixade detta" eller "Kom igen nu!! Du kan bättre, kolla förra veckan gjorde du ju ännu bättre!". Kan nog tala för både mig och Micha att detta sätt gör det verkligen lite roligare! När man får lite "tävling" mot sig själv i tränings vardagen. Jag tänkte jag skulle visa och skriva om min 7 veckors utmaning imorgon.

För övrigt så hade jag ett så otroligt skönt träningspass ikväll(90 min puls spinning)! Alltså ett spinningspass där man ser sin puls och procent av max-puls under passet. Man strävar efter olika procent nivåer av max-puls, kör intervaller och allt möjligt. Sjukt tufft!

För 3 veckor sedan idag så körde jag ett 3h spinningpuls pass. Helt sjukt tungt och helt sjukt att jag fixade det men efter så har det tagit lång tid för kroppen att återhämta sig helt. Det är först idag, 3 veckor senare som jag känner att jag kan ge Allt igen på ett pass! Härlig känsla!



Efter träningen blev det kyckling med massa goda kryddor och kokade och kalla grönsaker. Gjorde en liten avokado, kesella, vitlöksröra till. Mums var det. 


Såg det här "citatet" hos fitgirl_lifestyle på instagram, tycker de var kul och dessutom så stämmer så bra på min situation just nu haha!


Peace/Flip

1 kommentar: