bild

bild
Motivation och inspiration för oss och för er

måndag 5 augusti 2013

Motivationen är tillbaka, och starkare som aldrig förr!

I början av förra veckan var första veckan som jag drog igång träningen och strukturerade upp kosten ordentligt efter min "semester". Visst var det skönt, man kände sig mindre svullen och uppblåst men känslan var inte som den brukar, när man lägger på lite tyngre för att man vill att det SKA svida lite mer, eller köra några extra repetitioner för att se HUR långt kan man pressa sig.

Den känslan var rätt jobbigt eftersom jag vet ju hur mycket jag älskar att träna, gå till gymmet och köra ett riktigt tufft pass.
Men vart efter veckan gick fick jag tillbaka motivation och känslan att verkligen vilja gå till gymmet, och den känslan är starkare än aldrig förr!
Så trots en tuff jobbhelg med långa dagar och lite sömn gick jag, som är så långt ifrån och en morgonmänniska man kan vara, upp och körde ett GRYMT benpass med D.
Helt fantastiskt när all tid, kost och träning ger resultat. Både jag och D gjorde personbästa på benpress och jag gjorde personbästa på leg extension. Vad kan motivera mer än det?!


160 kg, tror det var mina nya (grymt snygga ;P) löpartights

Lovade ju förra inlägget att blogga mer tänker inte ens ursäkta mig utan lägga upp några bilder på veckans träningar, som trotts känslan under förra veckans start slutade med 7 träningspass och en grym kostvecka.

Rygg- och axelpass med Ippa

Kondition-,rörelse- och teknikpass

Förra veckans benpass med D

Kondition-och magpass.

Månadens utmaning går super! har avklarat de första 4 dagarna varav 1 vilodag, ikväll står 65 squats på schemat och hoppas att morgonens benpass inte ger alltför mycket träningsvärk :)
Hur går det för er som kör utmaningen?

Fick hem min nya Ipad igår som jag ska ha till min utbildning som börjar den 23 augusti, ser så mycket framemot den och kan inte nu förstå hur jag ens kunde tveka.
Så den 26 Maj nästa år är jag färdig Cert. kost- och träningskonsult.





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar