bild

bild
Motivation och inspiration för oss och för er

tisdag 6 augusti 2013

Sommaruppehållet leder mot sitt slut /Filippa

Ett välbehövligt sommaruppehåll har kommit mot sitt slut. Efter mitt och Michelles superprogram i våras fick jag en liten snedtändning. Det blev mycket helt enkelt med så strikt kost och träning. Kände efter programmet att jag behövde en paus från träning och kost i den strikta formen. Så bestämde mig för att unna mig själv att få äta vad jag ville, få träna när och vad jag ville, bara va och njuta av den underbara sommaren vi faktiskt fått. Har varit jätte skönt. Och det har fått mig att längta tillbaka till gymmet och träningen.

Har satt ihop en 10 veckors plan/utmaning. Inte strikt på något sätt utan bara med lite personliga mål och utmaningar för varje vecka. Ett sätt att komma tillbaka till tränings rutinerna och fortsätta jobba på mig själv.

Nu bildbombar jag lite med några blandade bilder från senaste tiden.



I juli har det tyvärr varit mycket jobb, tråkigt när det varit sådan fin sommar. Men har ändå trivts bra och har varit roligt att jobbat som undersköterska igen faktiskt. Har börjat tänka igen på nyttigare matvanor med bättre mellanmål. Ovan vaniljkvarg med frysta bär.



Njutit av vädret en kort stund under lunchrasterna.



Har börjat ta mig tillbaka till gymmet. Och har fått med mig farsan och brorsan ett par gånger. Så otroligt mycket roligare att gymma tillsammans med någon. Att dessutom få hjälpa dessa två att komma igång triggar mig ännu mera att ta mig dit, träna och bli starkare!




Klassiker på sommaren, ROSÉ! I love it! Har blivit en del glas av dessa!



Farsan har skaffat en spapool, med massage! Så underbar! Dem kommer inte bli av med mig nu! Utsikten från denna pool är ju helt otrolig dessutom! Så härligt att lägga sig där i och bli mjuk i kroppen efter ett träningspass!



Rosé med en fin vän!



En veckas segling i början av sommaren efter Michelles bröllop, det var fantastiskt! Total avslappning i en veckas tid!



Hahahaha en brudbakelse på toabesök straxt innan vigseln!



Har hunnit med några gympass, dessa bilder var från ett rygg och axelpass med Michan. Känns faktiskt grymt bra att vara tillbaka och lyfta skrot! Men den där naturliga rutinen att ta sig dit är inte tillbaka på 100 än. Men kommer fortsätta jobba på det och lagom till att hösten och mörkret är här kommer jag nog känna mig lika hemma där som innan sommaren.




Tycker det är så otroligt roligt och hjälpsamt att sätta ihop sånna här utmaningar. Det ger mig något att sträva efter och gör det lättare att fortsätta förbättra. Kommer uppdatera mig kring detta under tidens gång.

Kul att vara tillbaka här igen och vi ses snart!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar