bild

bild
Motivation och inspiration för oss och för er

torsdag 22 augusti 2013

Tips på gott och enkelt mellanmål

En av mina STORA svagheter är ju smörgåsar. Jag älskar, älskar smörgåsar och skulle LÄTT kunna leva på de om jag fick!
Så man får hitta sina små knep som gör att man kan äta det lite oftare, för min del spelar det ingen roll om det är hårt eller mjukt bröd, älskar allt bröd haha.
Det finns också väldigt mycket bra bröd idag som innehåller mycket fiber och inte lika mycket kolhydrater eller kalorier.

Hur som helst så hade jag bestämt mig här om kvällen att äta hårt bröd till kvällsfikat,
detta blev resultatet


2 skivor wasa surdegsknäcke
1 avokado, mosad med örtsalt
tomat och basilika blad.

Enkelt och väldigt gott!

Näringsvärde:
Protein - 4 g
Kolhydrater - 24 g
Fett - 12 g
Kalorier - 218






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar