bild

bild
Motivation och inspiration för oss och för er

onsdag 5 december 2012

"Före- efter" bilder

Jag har inte lika bra före och efter bilder som ippa, eftersom när jag började gå ner i vikt trodde jag aldrig jag skulle gå ner så mycket, eller kunna se så mycket skillnad. En annan sak är att jag absolut inte ville se på mig själv, ännu mindre ta kort!
Jag är i mål med min vikt, men jobbar nu på att bli fastare i kroppen då jag gått ner 20 kg så hinner inte riktigt huden med på alla ställen :)

Så detta är mina före och efter bilder

De gröna shortsen kommer jag aldrig slänga, de det var dem som fick mig att inse att jag var alldeles för stor när jag knappt kunde knäppa dem och de påminner mig idag om hur jag såg ut då och att jag aldrig vill tillbaka dit. 
Så när jag har mina perioder när jag inte är lika motiverad som vanligt, tar jag fram dem och då tar det inte långt tid innan motivationen är tillbaka!

Hoppas våra bilder och berättelser om hur vi gjort och gör motiverar er som vill eller är på väg mot ett mål att kämpa lite mer och hålla motivationen upp.
All tid och energi man lägger ner får man tillbaka hundra gånger om när resultaten visar sig, jag pratar nog för både mig och ippa när jag säger, att det kan vi lova!




1 kommentar:

  1. Så sjukt bra jobbat Michan! Du är sådan inspiration! Syns verkligen på bilderna, kolla bara formen på ditt ansikte liksom! <3<3
    /FLIPP

    SvaraRadera