bild

bild
Motivation och inspiration för oss och för er

lördag 1 december 2012

"Före - efter"

Jag och Micha pratade här om veckan om att vi skulle dela med oss av "före - efter" bilder här på bloggen(Fast för min del blir det mer "före-halvvägs" eller något då jag inte kommit jätte långt än). Så jag tänkte jag kunde börja och langa upp (så nu får du också göra det Mich) lite bilder på min resa.

"Före" bilderna är från 6e juni och "efter" bilderna är från 18e november.




Lite kul att titta och jämföra tatueringen på bilderna..


Jag är rätt duktig på att vara taskig och tuff mot mig själv. Tänkta mer negativa tankar än positiva. Men jobbar på att tänka "Fan vad bra du är som gjort dem HÄR framstegen" istället för "Fan du har ju inte kommit långt alls på den här tiden". Det är svårt och det kräver ansträgning och jobb. Men det blir bättre och bättre!

Det senaste jag försöker tänka är "så här långt har jag kommit på de här 5 månaderna(och då har jag haft typ 2-3 bra månader av 5) tänk då vart jag kan vara om yttligare 5 om jag fortsätter så här". Detta sporrar mig grymt mycket!

Min 7 veckors utmaning går riktigt bra för övrigt. Det pushar mig framåt och nu har jag gjort 4 av 7 altså mer än hälften! Vid mållinjen ser jag min tatuering PLUS en veckas "semester" från gymmet och istället en veckas skidåkning. WOHO!

KÖR HÅRT!
/Flipp

2 kommentarer:

  1. DJÄÄÄÄÄKLARS vilken skillnad!
    Du är grymt duktig!

    SvaraRadera
  2. Taaack K!!! DU är Grymt duktig!! Snygg är du alltid men du har ju kommit jätte långt! Du inspirerar! :D KRAAAM
    /FLIPP

    SvaraRadera