bild

bild
Motivation och inspiration för oss och för er

måndag 17 december 2012

Sorry !

Sorry för urusel uppdatering här! Tror både jag och Micha haft mycket på våra olika håll.
Jag har haft mycket med slutspurten i skolan och nu med lite julprojekt och annat. Så bloggen är tyvärr ingen stor prio just nu.

Men vill bara säga att det har varit SÅ roligt med alla som kikat in här! Tack för detta och hoppas ni fortsätter, lovar förbättring. Jag och Michan har massa idéer kring bloggen som nog kan göra den riktigt bra. Men det blir nog först kring årsskiftet eller efter, så håll ut!

Hoppas alla har en lugn och mysig jul annars! Tycker för övrigt att det är så himla roligt Sats i Täby har så mycket pass genom hela jul helgen och dagarna efter, jag är dock bortrest till fjällen så jag missar dessa. Men är tillbaka för att köra ett 90 minuters spinning pass på nyårsafton!

Om vi inte hörs före, vilket jag hoppas! God Jul och Gott nytt år!

Ps. Jag har som mål att under veckan jag är i fjällen sätta upp nya mål och utmaningar inför nästa år, gör det ni med! Dela med er av era, kanske vi kan inspirera varandra!

Här ovan är förresten min morot till mig själv att jag fixat min 7 veckors utmaning, en tatuering!
"Feel fear & do it anyway" ett citat som motiverar mig i mycket!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar