bild

bild
Motivation och inspiration för oss och för er

måndag 11 februari 2013

Grymt hemmapass!!

Jag älskar att sticka iväg till gymmet, sätta musik i öron och köra hårt!
Men ibland är det skönt att kunna göra flera saker samtidigt, i dagens fall, tvätta och träna.
Fantasin fanns inte riktigt idag så jag gick in på den här tjejens blogg och blev riktigt sugen på ett pass hon gjort.
Jag gjorde lite annorlunda och detta blev resultatet:

60 sek jobb/30 sek vila mellan övningarna
  • Upphopp - Mountainclimbers - Höga knän
60 sek jobb/10 sek vila (mellan övningsbytena)
  • Benböj - Vadhävningar - Sissysquats
x 3 varv utan vila!!

60 sek jobb/30 sek vila mellan övningarna
  • Upphopp - Mountainclimbers - Höga knän
60 sek jobb/10 sek vila mellan övningsbytena
  • Magcykel - planka - tåtouch
(2 och 3 varvet körde jag vanliga sit-ups med benen i 90 grader istället för tåtouch)
x 3 varv utan vila!!

Än är det inte slut, tror det eller ej! Nu kommer det tuffa slutet, orka hela vägen!! 

100 utfall (per ben)
15 upphopp
100 explosiva benböj
15 upphopp
100 benindrag (plankposition dra upp knäna mot hakan)
15 upphopp
100 höftlyft (ligg på rygg, lyft rumpan spän!)
15 upphopp




Sjukt trött men minst lika nöjd tjej!! Grymmaste hemmapasset jag kört, målet är att köra detta 1 gång i veckan från och med nu! Ska bli intressanta att se hur kvällens 2 timmars pass med laget blir efter förmiddagens mördar pass. Lite utmaning har aldrig skadat ;)

Har ni några bra hemma pass? Dela med er!





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar