bild

bild
Motivation och inspiration för oss och för er

söndag 24 februari 2013

Comeback .

Sedan i fredags förra veckan har jag varit helt sänkt. Haft ont i huvudet, i öronen, i kroppen, haft feber till och från och varit riktigt obehagligt yrslig, haft tillfällen jag behövt sätta mig på golvet där jag stått för det snurrat till så illa i huvudet. Tror allt detta kan bero på att jag haft svårt att få i mig det jag behöver i kosten senaste tiden, utelämnat mycket för att jag har haft ont i magen.

Men nu efter en vecka(!!)från gymmet och ordentlig vila börjar jag känna mig okej igen. Var ute på en riktigt skön promenad i solen idag, ÅH vad härligt det var! Nästa vecka ska jag försöka justera kosten så jag får i mig de näringsämnen jag behöver, hoppas det hjälper. Ska till gymmet imorgon men kommer ta det lugnt. Gäller att ha tålamod när man varit sjuk. Men det är lite svårt när det kliar i hela kroppen efter att få komma tillbaka!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar