bild

bild
Motivation och inspiration för oss och för er

fredag 1 februari 2013

Throwback-friday .

Ibland, eller rättare sagt ofta, har jag så svårt att se på mig själv och känna skillnaden, att jag faktiskt gjort framsteg. Känner mig fortfarande som jag gjorde för ett år sedan många gånger. Men det hjälper otroligt att jämföra bilder och mått! Det får mig att fatta(min tröga hjärna haha)lite grann och motiverar otroligt till att fortsätta! Så tips verkligen till alla där ute att ta bilder, även dem jobbiga i början, för att kunna jämföra i framtiden. Och att inte fokusera på vågen och istället mäta, för där syns det nästan alltid först och mest!

Bilden till vänster är ifrån Bali för ett år sedan, slutet på min resa när jag hade gottat mig rejält under ett år. Bilden till höger från igår morse jämförandes med måtten från november(6 cm mindre nu).

Bilden till vänster är ifrån februari 2012 och bilden till höger ifrån förra helgen. Lite mindre och lite mindre rund i ansikte hehe.

Bilden till vänster från igår, jämförandes med måtten ifrån november(6 cm mindre) bilden till höger är i från november.

Bilden till vänster idag, bilden till höger från juni 2012.

Det är kul att faktiskt se vad jag lyckades med under 2012. Nu är det februari och det ska verkligen bli så otroligt spännande att se hur jag lyckas förvandla min kropp under 2013.
Jag har lovat mig själv att jobba hårt hela året, januari har varit bra men inte toppen. Har haft en del strul med kosten på grund av att jag nyligen upptäckt att jag är överkänslig mot massa saker. Vilket har gjort det väldigt tråkigt, men nu har jag börjat komma in i det mer så nu ska det bli bättre!

WORK HARD, YOU CAN DO IT! BELIEVE!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar