bild

bild
Motivation och inspiration för oss och för er

tisdag 5 februari 2013

Ny månad och mer taggad än någonsin!

Årets första månad har inte varit den bästa för mig, har hunnit vara sjuk 2 gånger, vilket självklart har påverkat min träning och kost. Har ätit så mycket och bra ja kunnat, men långt ifrån optimalt. 
Men nu är jag äntligen 100% frisk och mer taggad än någonsin på 2013!

Har antagit samma utmaning som Ippa fast med en twist, 60 km pw/löpning. Jag vet att jag aldrig kommer hinna löpträna som jag vill utöver mina handbollspass, egna pass och pw-utmaningen och löpningen kan jag och vill jag inte välja bort, så därav min lilla twist på det så slipper jag bli besviken över att jag inte klarar det, realistiska mål = viktigt!!

Är ändå nöjd med månaden som var med tanke på mina förutsättningar, men välkomnar februari med STORA armar, nu kör vi!!


Februaris första riktiga träningsdag, 1 timmes fys + 50 min pw. Är en nöjd tjej som går och lägger mig idag!





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar