bild

bild
Motivation och inspiration för oss och för er

tisdag 19 februari 2013

Motivationskälla

Tänkte jag skulle dela med mig utav en av mina stora motivationskällor. En källa som ger så mycket mer än "bara" motivation, vilja och ork att träna så hårt och mycket. Det är mitt fantastiska handbollslag. Alla har samma mål, vinna matchern och göra bra träningar för att utvecklas och bli starkare.
Jag som då är en tävlingsmänniska ut i fingerspetsarna hatar att vara sämre än någon annan, oavsett vad det gäller, blir alltid sporrad av att vilja vara bättre.
Att träna med ett gäng som inte bara är fokuserade och engagerade utan som ger så mycket glädje gör det så enkelt att träna mer och hårdare.
Det är alltid lika kul att komma ner till hallen,gymmet, spåret eller var vi nu är någonstans, eftersom vi gör allt som ett lag, man får alltid stöd eller pepp. Lagmoral finns det gott om!
SÅ tack till mitt underbara lag som är en stor anledning till mitt driv!

Mitt tips till er alla som tränar eller ska börja träna, få med en eller flera kompis att träna med. Det är så mycket lättare när man har någon som stöttar och peppar när det är tungt.










Inga kommentarer:

Skicka en kommentar