bild

bild
Motivation och inspiration för oss och för er

tisdag 20 januari 2015

Köra i diket

En dag som började riktigt bra men slutade mindre bra…
William fick sin andra dos av vaccination imorse och efter det gick vi till gymmet för att jag ville verkligen hinna med ett pass innan babyrytmiken som skulle börja kl 11, hade tränat på kvällen om det inte var för att Danne har bandy på tisdagar.
Iaf, gymmade intensivt 40 minuter sen iväg till babyrytmiken, som var riktigt bra.

10754866_10155112951155082_1637969053_n

När vi kom hem började William bli väldigt gnällig och mammig, vilket han inte brukar vara. Efter mycket om och men somnade han och av någon anledning tyckte jag synd om mig själv som satt hemma med en hängig och klängig bebis så när jag äntligen lyckades få honom att sova tyckte jag tydligen att jag var värd något gott för det. Så de lilla som var kvar av chipsen satt jag då och åt upp.
Hann knappt äta upp allt innan samvete kom över mig och bland det värsta jag vet är när människor är besvikna på mig men det allra värsta är när jag blir besviken på mig själv. Jag brukar inte tappa självdisciplinen när jag bestämt mig för nått men idag vart det en riktig dikeskörning.
Så som sagt denna dag blev bara bajs, imorrn är en ny dag men nya tag.







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar