bild

bild
Motivation och inspiration för oss och för er

lördag 24 januari 2015

Sköna träningsrutiner

Så skönt att äntligen kommit igång ordentligt med träningen. Sen 3 veckor tillbaka har jag fått in 4-5 pass/vecka och det är riktigt roligt, förutom att det hjälper mig med min viktnedgång så hjälper det mig så mycket mentalt. Jag behöver träna för att få energi!
Detta var ett orosmoment innan William kom, hur mycket skulle jag kunna och hinna träna? Många sa även ”men när man får barn då får man andra prioriteringar och intressen…”
Förstod inte då vad dem menade och helt ärligt inte nu heller. För mig har träning och aktivitet alltid varit en del av livet, framförallt de senaste  4 åren. För mig handlar det inte om att jag prioriterar bort William eller Danne snarare tvärt om!
Många av passen är ju William med på, iaf dem dagar jag kör strong mama pass. Sen så blir jag både en piggare, gladare och roligare fru och mamma.
Dessutom får ju William och Danne en stunds egentid vilket jag tycker är minst lika viktigt som tiden jag har själv med William.
Win, win säger jag!
10941323_10155112944800082_1617161959_n
Här skiljer det på dagen 5 månader och -21 kg mellan bilderna… Ska ta fram den här när jag tycker att det inte händer så mycket med min kropp ;)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar