bild

bild
Motivation och inspiration för oss och för er

onsdag 21 januari 2015

Nya tag!

Den här dagen har varit både upp och ner, William fick feber igår kväll förmodligen därför han var så hängig och klängig på dagen. Hade bestämt mig för att jag måste träna idag med tanke på gårdagen inte pga dem extra kalorierna eller att jag fuskade, utan för att jag ska ”komma vidare” och ladda om.

10934670_10155112950975082_422067088_n

För mig innebär det att ge mig själv massa ny energi vilket jag får som bäst när jag tränar, så efter mycket om och men släpade jag mig iväg till gymmet. Jag vet hur bra jag mår efteråt, 60 minuter spinning puls senare kunde jag inte mått bättre och klappade mig ordentligt på axeln.
”Fy fan va bra jag är” gick som ett mantra den sista kvarten av passet då jag hade spyan i halsen då jag aldrig tagit i så mycket på ett spinning pass som ikväll.
Men nu har jag så mycket energi och är redo för att köra riktigt hårt och disciplinerat fram till nästa helg när en ny cheat day väntar.





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar