bild

bild
Motivation och inspiration för oss och för er

torsdag 14 mars 2013

Framsteg !

Satte ihop detta kollage tidigare idag och har tvekat om jag ska lägga upp det eller inte. Men jag tänker att det är lite vår ide med den här bloggen att dela med oss utav vår resa. För att få motivation och förhoppningsvis ge motivation!

Det är så lätt att stirra sig blind i spegeln, på vågen, på måtten. Så är det verkligen för mig, jag känner mig fortfarande som bilden längst till vänster och ser ungefär det i spegeln. Men när jag ser bilderna såhär(augusti, december och mars) så ser jag ju hur långt jag faktiskt kommit! På Bara sju månade. Hmm, det är ju rätt bra jobbat faktiskt(får påminna mig själv). Spännande ska det bil att se vart jag kommer vara om ytterligare några veckor, månader, år! Resan slutar aldrig - detta är en livsstil!



Vill även passa på att sända ut lite tack i cyberrymden!

TACK till våra fina läsare som har följt oss på vår start i den här bloggen, det har gått lite upp och ner med bloggandet men så är det väl med allt. Men vår målsättning är att förbättra, så ha tålamod med oss!

Sedan vill jag skicka ett stort TACK till Michelle! Tack för att du stöttar, för att du peppar, för att du får mig att känna mig stark! Du hjälper mig så mycket och ger mig så mycket kraft! TACK, TACK, TACK för att du finns och är den du är och uppskattar mig för den jag är! KÄRLEK!

2 kommentarer:

  1. "En bild säger mer än tusen ord...!" jag säger ju det bruden! Du HAR fått en snygg kropp. Vilket tålamod,tid och energi du lagt ner och kolla resultatet hittills.
    Tack till dig med, utan dig hade jag inte heller kommit så långt som jag gjort. Jag ser så mkt framemot vår framtid och alla ider som vi bollar med. Detta är bara början. kärlek i mängder till dig mina fina, fina ippa <3

    SvaraRadera
  2. Hehe tack Michan! Ja lite börjar det arta sig i alla fall! Men har fortfarande kvar att jobba på!
    Ser så fram emot allt jag också! Bara pirrar i hela kroppen när jag tänker på allt, we can do it! Käääärlek <3<3<3 /Filippa

    SvaraRadera