bild

bild
Motivation och inspiration för oss och för er

fredag 15 mars 2013

Tid, tålamod = RESULTAT

Jag pratade tidigare om motivationskällor, min största motivationskälla är ,utan tvekan, känslan när man ser resultat av sin träning och kost. Det blir en bekräftelse på att man gör rätt, man gör det som är rätt och funkar för en själv!
För man ska inte glömma att det som är rätt och funkar för mig behöver inte vara samma för dig. Det är en balansgång som man måste låta ta tid innan man hittar rätt, så ha tålamod.
Sedan jag började med aminosyrorna orkar jag träna mer och hårdare och slipper träningsvärk, ja nästan helt iaf :)!
Ett kost tillskott jag varmt rekommenderar för er som tränar.

Jag har tänkt lite på en utmaning som jag nu bestämt mig för att göra, jag har aldrig klarat av att göra chins men alltid velat. Har dock inte tränat på att klara av det sen jag gick i gymnasiet för jag blev så arg då jag aldrig lyckades. Men nu känner jag att jag kommer klara det, viljan är det ingen fel på så innan 15 juni ska jag kunna göra 1 riktig chins.


Resultatet av mina veckors fokus på armar och axlar, börjar bli nöjd med resultatet!
Imorrn väntas vår säsongs viktigaste match, vinner vi är vi klara för Elitkval så håll alla tummar och ha en grym helg.






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar