bild

bild
Motivation och inspiration för oss och för er

onsdag 13 mars 2013

Spinning är en av mina favorit träningsformer. Det kan jag skylla på Karin för att det är tror jag. Fastnade för spinning när jag fick följa med på några av hennes pass för flera år sedan. Och har tyckt sedan dess att hon är den bästa spinnings instruktören, då har jag spinnat med väldigt många olika. Hennes pass är sjukt tuffa, hon har jääätte bra musik(väldigt blandad musik inte bara radiohits) och så peppar hon på ett toppen sätt! Inte för mycket, inte för hurtigt men inte för mesigt!

Vill ni spinna med Karin kör hon klockan 7 på måndags mornar på friskis och svettis i Kista. Tror hon kör onsdagar också men kommer inte ihåg vart..

Nedan är bild på Mig, Micha och Karin efter spinningspasset i måndags(man känner sig riktigt duktig när man tagit sig upp och tränat klockan 7 på morgonen!).



1 kommentar:

  1. Instämmer med Ippa! Karin är grym, punkt!!
    Synd när man bor så långt bort,så man inte kan följa med så ofta.
    Massa kramar till dig karin, spinning= LOVE <3

    SvaraRadera