bild

bild
Motivation och inspiration för oss och för er

måndag 25 mars 2013

Helgen!

Har inte skrivit något under eftersom jag har haft fullt upp. På ett väldigt positivt sätt! Hela familjen har varit här, kommer inte ens ihåg sist det bara var vi 4 utan några pojkvänner med. Väldigt mysigt har det varit.
Tänker inte skriva så mycket, utan visa lite bilder från helgen istället!

Fick köra hårt med syrran på gymmet, duktig va hon!


Perfekt pre-workout snack som jag gjorde till familjen innan vi åkte till gymmet i lördags. Banan med lite lätt kesella på och sen en klick jordnötssmör. Jättegott!

Pappa och mamma


Avslutade helgen på gymmet med mitt nya benpass jag pusslat ihop.
(Kommer lägga upp en tydligare bild och beskrivning under veckan!)

Det är så skönt när man känner att man hunnit med mycket under helgen men att man ändå är utvilad och har mer energi när veckan börjar igen!
Har redan nu förberett en utmaning för april, kommer komma upp här samt på min instagram, michalacopie, följ mig där om ni vill ha mer inspiration och bilder.

Hoppas er helg varit lika härlig som min, nu är det ny vecka med nya utmaningar.

Let do this!!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar