bild

bild
Motivation och inspiration för oss och för er

måndag 25 mars 2013

Veckans utmaning!

Veckans träning
(jag kommer länka till tidigare pass eller beskriva varje pass med bilder så får ni själva lite tips, ideer och inspiration på vad ni kan köra för övningar. Vill ni ha tips, råd eller bara fråga något om olika övningar, tveka INTE på att höra av er!)

Har under någon/några veckor testat mig fram med olika gympass jag pusslat ihop som jag testat lite här och lite där. Nu vill jag köra en hård träningsvecka med de pass jag prövat och gjort om lite om det behövts.
Så denna vecka blir en utmaning, tufft och hårt men allt går om man vill! Vill även poängtera som även Ippa tagit upp, självklart kommer jag lyssna på kroppen under veckan, säger den ifrån får man backa och pröva igen. Hitta den där berömda balansen som jag pratat om förut :)




Dagens träning bestod av att infinna sig på gymmet 6.30 (!!) väldigt imponerad av mig själv eftersom jag var helt slut när jag skulle gå upp men viljan,envisheten och målmedvetenheten tog över så idag klappade jag mig själv lite extra på axeln.
Hur som helst, på gymmet blev det detta corepass. Var väldigt nöjd efteråt, kände från sist jag körde detta pass att jag måste utmana mig själv mer på magövningarna. Hade tyngre vikter idag och det gick jätte bra!

Avslutade träningsdagen med 2 timmars handbollspass med laget. Känner verkligen att jag har ökat uthålligheten, orkar mer på gymmet och mer på planen. 
Tänker ännu en gång slå ett stort slag för bcaa (aminosyror), grymt kost-tillskott som ger resultat i form av uthållighet, minskar muskelnedbrytningen, ökar upptaget av protein etc. Har även märkt att jag får mindre träningsvärk, som självklart hör ihop med ovanstående.
Tränar ni mycket, använd det!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar