bild

bild
Motivation och inspiration för oss och för er

onsdag 17 april 2013

Filippa, utmaningen och peppen .

Som Michelle nämnde så har även jag hakat på hennes "utmaning" eller kost/träningsprogram kanske man även kan kalla det. Jag hade dock oturen att åka på världens förkylning i söndags, ont i halsen och feber. Typsikt, precis när jag skulle börja med detta på måndagen. Men jag har hållit mig till planen i alla fall(eller så mycket jag kunnat, inte orkat äta riktigt allt med dålig aptit) vilket jag tror gjort att jag kryat på mig snabbare. Känner mig rätt okej nu, lite orkeslös, rosslig och snuvig fortfarande. Längtar så tills jag är hundra procent igen, tills jag och Micha kan dra till gymmet och köra hårt igen!

Än så länge tycker jag kosten är super bra. Svårt att känna skillnad på så här lite tid, men som sagt så har jag blivit friskare väldigt snabbt, vilket jag tror har med kosten att göra.

Och anledningen till att jag vill "höja ribban" lite grann och köra detta program är för att jag som Micha känt mig lite vilsen med kosten. Tyckt att jag ätit bra, men inte fått riktigt de resultat jag förväntat mig efter mycket och hård träning. Så att få kost och träningen planerad av någon som verkligen kan känns otroligt roligt och spännande. Ska bli så roligt att se hur långt jag kan komma med hjälp av detta.



Något som inte är en favorit i kosten är vetegräs shoten, men den är nyttig den, så den får allt gå ner ändå! Mycket ägg blir det haha..




Var ute på en mysig promenad med vovven idag i vårsolen. Otroligt härligt. Förhoppningsvis blir det mer av en power promenad imorgon, om jag känner mig tillräckligt frisk.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar