bild

bild
Motivation och inspiration för oss och för er

tisdag 2 april 2013

Veckans träningsupplägg

Förra veckans träningsupplägg trodde jag skulle vara tuffare. Men det passade mig perfekt! Så varför ska man sluta eller förändra något som fungerar?
Här kommer veckans upplägg:


Har nu hunnit med 4 av veckans pass och det känns toppen! 
Har blivit riktigt kul att testa/ändra/förbättra passen jag gör. Har ändrar mer eller mindre på alla pass. Ska bli riktigt kul med onsdagens morgonpass. 
Armar,axlar och bröst är tillsammans med ben mina favoritpass! Har även börjat min chinsträning, går riktigt bra. Kommer ta upp vilka övningar jag gör imorgon tillsammans med det nya passet.

För er som missat, glöm inte månadens utmaning PLANKAN! Än är det inte försent att haka på. Följ mig på instagram för med inspiration michalacopie.
Har DU gjort plankan idag?


Vill även ta upp denna underbara vårkänsla som kommit! Ser framemot härliga pw, joggingturer och andra utomhusaktiviteter.
Fick riktig sommarkänsla när jag var och handlade och hittade riktigt söta jordgubbar. Lätt kvarg, lätt yoghurt och jordgubbar är just nu ett av mina självklara mellanmål under dagen.


Dagens pwo-mellanmål, mums!
Celsius är riktigt goda och funkar faktiskt bättre än jag trodde.






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar