bild

bild
Motivation och inspiration för oss och för er

tisdag 9 april 2013

Världens bästa tränings buddy .

Hahah Micha <3 jag planerade ett inlägg som jag ville skriva idag och när jag öppnar bloggen så har du hunnit före och skrivit det jag tänkt skriva! Men här kommer min version också!

Jag har inget emot att träna själv. När jag drar till gymmet brukar jag "gå in i mig själv" och märker knappt av människorna runt omkring mig där. Brukar kunna köra på bra. Men det går inte att jämföra med hur det blir när jag tränar med en kompis, främst Micha. Blir så otroligt peppad och det blir så grymt roligt, presterar aldrig så bra som jag gör när jag tränar med Micha, det säger ganska mycket. För jag är inte en sån person som drar till gymmet och mesar, är jag där så kör jag 110 procent, varför tar man sig annars dit? Så med Micha blir det typ 110 och ännu mer därtill, går alltid därifrån sjukt nöjd med mig själv!

Micha, du är grym, vi är grymma tillsammans, jag har tur som har dig! TÄNK när vi kan göra detta för jämnan!! Can't wait!!!

Igår körde vi ett tufft benpass, är inte van att träna ben såhär men känns sjukt bra, ska lägga upp passet vi körde lite senare idag. Nu måste jag plugga samhällskunskap - USH! Men ikväll blir det boxning!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar