bild

bild
Motivation och inspiration för oss och för er

torsdag 25 april 2013

Tack fina, fina läsare !

12 november 2012, för ungefär fem och en halv månad sedan, startade jag och Michelle den här bloggen. Vårt främsta syfte med bloggen var att lätt kunna dela recept med varandra genom att lägga upp dem här då vi bodde i olika städer. Men vi hade även en dröm om att kunna motivera eller inspirera i alla fall EN person. Vi tänkte "om vi lyckas med att inspirera en enda person så gör det att det är värt att fortsätta med bloggen".

Fem och en halv månad senare har vi haft över SJU TUSEN sidovisningar! Så otroligt häftigt att jag inte riktigt kan förstå att det är sant. Har fått höra så otroligt mycket fint från vänner och familj som kikar in på vår blogg. Och ett flertal utav dessa har kommit till mig och Michelle för råd kring kost och träning. Allt detta gör mig så otroligt lycklig, det är verkligen detta jag vill göra - min passion, att inspirera och motivera andra!

Så tack för att ni låter oss motivera och inspirera er! Ni motiverar och inspirerar oss!

TACK TACK TACK!



Tungt benpass stod på schemat idag! Gick så otroligt bra och jag känner fortfarande endorfinerna flöda i kroppen och jag känner mig så otroligt lycklig och stark!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar