bild

bild
Motivation och inspiration för oss och för er

måndag 8 april 2013

Grymt benpass med en grym tjej



Blir så bortskämd när jag är hemma i sthlm och får träna med Ippa. Alltid lika kul, tufft och peppande. Bättre träningskompis finns inte, inte för mig iaf!
Så idag körde vi benpasset ippa satt ihop kan inte länka det eftersom det inte ligger uppe, men säger till henne så lägger hon upp det, riktigt kul var det! 
Körde marklyft för första gången sen gymnasiet tror jag. Gick bra och var väldigt nöjd efteråt. 


I ett tidigare inlägg nämnde jag en utmaning jag förmodligen skulle ta mig an och det är nu klart och den kommer starta på måndag. Även ippa har valt att haka på så detta kommer bli grymt bra! Mer info kommer när det närmar sig, så vi håller er på sträckbänken ett tag till ;)

Har äntligen bestämt mig vad jag vill göra med mitt liv, som det så fint heter. 
Cert. kost- och träningskonsult blir det. Känns helt rätt och kommer bli jätte kul, tror starkt på den utbildningen då man får chansen att ta 3 licenser PT, kostrådgivare och träningsledare. 
Detta gör ju att man blir mer eftertraktat, som sagt, ska bli riktigt spännande!

Fortsätter att tjata om plankan tills April är slut.
Let`s do this!!





2 kommentarer:

  1. "Micha, micha, världens bästa Micha!
    Vackrast, snällast, jävligt starka Micha!
    Micha, Micha, ingen faktiskt ingen
    annan Micha gillar jag så bra som dej!!"
    /FLIPP

    SvaraRadera