bild

bild
Motivation och inspiration för oss och för er

söndag 21 april 2013

Vecka 1 är snart avklarad

Tiden springer iväg och nu är vi inne på sista dagen av vecka 1, som är bådas favoritdag eftersom vi har vårat "treatmeal" som sista mål!
Redan dag 1 satt vi och dreglade över olika middagar och desserter, men till slut bestämde vi oss för taccopaj och en liten bit whitelady tårta var med några godisbitar, till det en kopp kaffe MED mjölk. Vi får annars bara dricka svart kaffe så det står också högt på önskelistan ;)

Jag kan ärligt säga att jag redan efter snart 1 vecka känner stor skillnad! Jag har mer energi, känner mig fräschare i kroppen till och med lite fastare.
Motivationen ökar av att tänka på vad som då kan hända på 12 veckor?!?

Sammanfattning av veckan i bilder:

Benpass i onsdags

Cardi pass i torsdags, skönt!

Foodprep för fredagens äventyr

Drog med mig mamma till gymmet i fredags för axlar och mage, hon var grym!

Var på kalas hos min lilla ögonsten som fyllde 1 år

Morgonens pulsspinning

Vill ni se mer av vad jag ätit kan ni gå in här där jag la upp massa bilder på olika måltider :)
Ni kan även följa mig på instagram där jag lägger upp bilder varje dag: michalacopie

Som sagt veckan har varit grymt bra, tufft,rolig och spännande. Men på det stora hela lättare än vad jag hade förväntat mig. 

Har ni några mål? 
Dela gärna med er av vad ni vill med er träning, kost och hälsa.





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar