bild

bild
Motivation och inspiration för oss och för er

fredag 23 maj 2014

Lön + många ideer = en full kyl och frys!

Älskar att storhandla! Framförallt när jag får gå runt bland frukt och grönt spåna med ideer på vad jag kan och vill göra med allt.
Men nu när motivationen är så stor och jag haft tid att fundera och leta ideer så blev det en hel del mat som min stackars svåger och man fick släpa hem.


Älskar ännu mer när man kommit hem och packat upp allt och kylen ser ut såhär! Hade jag själv fått bestämma hade helgen spenderats i köket med att laga mat, baka och testa nya ideer. Men solen ska tydligen skina så man kanske ska vara ute en stund iaf? ;)


En del av all frukt, imorgon blir det nypressad juice till frukosten. 
Hittade jätte fina och praktiska glasflaskor att förvara juicen i, ni får se dem imorgon :)





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar