bild

bild
Motivation och inspiration för oss och för er

lördag 24 maj 2014

Tribute till ungcancer.se



I veckan var jag inne på ungcancer och klickade hem detta, två "fuckcancer" tshirts och ett armband. Vinsterna från varorna dem säljer går oavkortat till deras organisation som stödjer personer drabbade av cancer och personer som har anhöriga som drabbats av cancer. Enormt viktigt arbete enligt mig! Heja, heja ungcancer! Gå in och kika ni också, jätte fina grejer har dem!




Sommarn är här, fantastiskt! Och jag fick en "bonushelg" den här helgen, skulle egentligen ha jobbat men gjorde illa mina händer här om dagen under armgångsträning... Spräckte inte bara ena handen utan BÅDA! Jag kan nog bli nominerad för att vinna första pris i klumpighet!

Känner sig ju smått handikappad med halvtbrukbara händer och taskiga knän.. men det är bara att kriga på haha!




OCH glöm inte att RÖSTA imorgon allihopa!!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar