bild

bild
Motivation och inspiration för oss och för er

torsdag 22 maj 2014

Nu får man väl ändå börja räkna ner?

Idag är det 4896 timmar, 204 dagar eller 30 veckor sen jag blev gravid men som sagt vem räknar?!
Den första "magiska" gränsen för mig var vid 50% då släppte en stor sten för då var det ju "bara" 50% kvar, från och med nästa vecka är det inte längre ett tvåsiffrigt tal på veckorna utan "bara" ental.
10 veckor var den andra "magiska" gränsen för mig och den nådde jag idag. 


Fortfarande 100% sjukskriven, men fick ett lättat besked av försäkringskassan att jag är beviljad sjukpenning för den perioden, skönt! Varit en tung sten som både jag och D varit oroliga för.
Ryggen var mkt bättre ett tag men pga ekonomin fick jag lov att vänta till lönen (som väldigt efterlängtad kommer imorgon) innan jag kunde boka fler tider hos Emilia, varit väldigt tydligt hur mkt hennes behandlingar gör nu när jag inte kunnat gått kontinuerligt då ryggen håller i ca. 5-7 dagar innan jag egentligen skulle behöva en behandling. Men på tisdag blir det dags igen så det e bara hålla ut till dess! Tråkiga är att jag inte kan träna och rehaba så mkt som jag borde/skulle vilja då ryggen gör för ont.
Men den är inte ens i närheten av hur den var när foglossningen slog till så jag ska inte gnälla för mkt :)

Men då det bara är 10 veckor kvar så måste det väl nu vara ok att räkna ner? ;)






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar